Pages

Thursday, October 27, 2011

Little things

Tak terlambat rasanya nak cakap 'Happy Deepavali'! Kata 1 Malaysia kan walaupun bukan kita yang sambut. Semalam cuti deepavali hanya bersantai-santai dirumah. Hari ini sambung bersantai lagi. Masih bercuti :) Bersantai-santai pun banyak juga kerja dirumah ini. Semalam sampai melecet tangan buat kerja..hehe. 


Little things mean a lot! patutnya nak post semalam. Kata semalam rabu kan, wordless wednesday katanya..tapi semalam lupa lak..eh bukan lupa sebenarnya, malas..kahkah. Semalam buka laptop sekejap je sebab nak tengok facebook, bila log in je..bit surprise la sebab ada friend request serta mesej dari seseorang. Dah 12 tahun kot lost contact dengan dia ni. Banyak dah dia berubah..

Setiap perkara yang berlaku dalam diri kita..walaupun kecil, walaupun sekejap, biarpun baik atau buruk, biarpun manis atau pahit..ianya amat 'bermakna'. Bermakna maksudnya ada makna. Allah tidak akan mendatangkan sesuatu perkara itu tanpa sebab. (just random thinking..tak ada kena mengena dengan seseorang seperti di atas tu)

Salam...

1 comment:

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih