Pages

Tuesday, September 13, 2011

Koleksi

Ini antara koleksi dalam almari buku dirumah saya..























Fakta tentang gambarajah diatas :-

: Ini adalah novel-novel yang bukan termasuk dalam bahan bacaan ilmiah
: Semua buku diatas dibalut kemas dengan plastik seperti balut buku teks masa kat sekolah dulu
: Saya bukanlah peminat novel..hanya baca bila bosan dan selepas tidak dapat melayari internet
: Ada antaranya saya masih belum sentuh dan baca -eh tapi dah sentuh masa nak susun-susun beliau
: Buku yang paling best dan memberi kesan pada jiwa setelah membacanya adalah yang berada di line kiri nombor 3 dari atas - Jaja & Din by Noor Suraya. Percayalah!
: Dan yang paling penting adalah tak satu pun antara buku diatas dibeli sendiri oleh saya! kakak dan adik je beli..saya tumpang baca dan jaga sahaja.. :)

"Membaca tangga kejayaan" kata cikgu saya..

No comments: