Pages

Friday, September 30, 2011

30 September

30 September..

Mungkin pada kamu hanyalah sebuah tarikh biasa. Tapi bagi saya ianya adalah luar biasa. Luar biasa yang memang diluar dari biasa.

Alhamdulillah..
Segala puji bagi Mu ya Allah. Engkau yang telah panjangkan umurku sehingga ke saat ini. Engkau kekalkan aku dalam nikmat Islam. Mudah mudahan peluang yang masih engkau berikan ini dapat aku manfaatkan dalam mempertingkankan amalan ibadah kepada Mu.

Terima kasih..
Mak ayah..kerana mereka aku wujud. Kerana mereka aku 'sempurna' 
Kakak abang dan adik adik..kerana mereka hidup ini 'lengkap'
Cikgu-cikgu..kerana mereka aku 'cemerlang'
Kawan-kawan..kerana mereka hidup ini 'berwarna-warni'


Sebagaimana kelahiran telah dilalui dan tak dapat diulang, kematian ada di hadapan kita dan tak dapat diabaikan. Bertambah usia, bererti berkurang jangka hidup di dunia.

“Ajarlah kami menghitung hari-hari kami sedemikian, hingga kami beroleh hati yang bijaksana.”
Mazmur 90:12

No comments: