Pages

Sunday, September 4, 2011

Cerita di Raya ke-5

Hari ini dah masuk kerja setelah lapan hari cuti raya! Okla..cuti lama-lama pun buat apa. Semalam best! beraya dengan kawan-kawan sekolah. Memang tiap-tiap tahun kami akan berkonvoi beraya sama-sama. Tapi semalam ramai juga yang join berbanding tahun sebelum ini. Yang dah kahwin pun ada yang join. Biasanya kawan-kawan yang dah kahwin ni susah sikit..yela mereka kan ada komitmen yang lebih perlu diutamakan. Susah la nak join kami-kami yang bujang ni. 

Mulanya semalam janji pukul 10 pagi nak berkumpul, tapi biasalah susah nak tepat ikut masanya kan. Pukul 11 lebih baru dapat beraya dirumah pertama. Sudahnya setelah pusing-pusing dalam 10 buah rumah kawan-kawan, pukul 7 malam saya balik rumah semalam. Semua sporting, asyik gelak-gelak je jumpa mereka mereka ni. Sebenarnya nak pergi rumah terakhir tu ramai yang dah tak nak sebab dah tak larat, tapi kami paksa juga pergi. Hehe..kata setahun sekali beraya dan berjumpa kan. Tu pun ada juga la sorang dua dah balik awal sikit.
Gambar banyak ambil semalam..tapi malasnya nak resize dan letak watermark lagi. Nantila baru upload. Tapi ada gambar satu ni yang paling menarik..


































"Eh baju kita sama la.." kahkah..padahal memang shopping di Jakel sama-sama. Tempah pada tailor pun sama-sama. Eh kata best friend kan ayu!

No comments: